piątek, 19 czerwca 2015

Witam i Zapraszam!

Wpadłam tu ostatni raz, żeby Was poinformować o kilku sprawach!


1.Liczba wyświetleń!-nie sądziłam, że tylu Was mnie odwiedzi (stan na 19.06.2015 6468(!) )



2.Następna historia- zadecydowałam, że kolejną opowieścią, którą rozpocznę będzie o Stefanie Krafcie Przyjaciel Od Zawsze. Prolog oraz pierwszy rozdział mam gotowy, także jest to kwestia może nawet kilku dni kiedy wystartuję.  I jednocześnie będę dodawać rozdziały o tutaj.
W roli głównej występują Gregor Schlierenzauer oraz Michael Hayboeck.



3.Najchętniej czytany rozdział- najchętniej czytanym rozdziałem, bo 497 razy Prolog


Chciałabym jeszcze raz Wam serdecznie podziękować, że byliście tu ze mną i czytaliście moje wypociny.

Pozdrawiam

GosiaczeK


  

3 komentarze:

  1. Witaj Kochana
    Zapraszam Cię serdecznie na 6 u Gregora i Sophie.
    http://czy-to-milosc-gs.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Z chęcią wpadnę!

      Usuń
    2. Zapraszam Cię na 8 u Gregora i Sophie
      http://czy-to-milosc-gs.blogspot.com/
      Buziaki :*

      Usuń