wtorek, 30 grudnia 2014

3.Ja musiałem kochanie...

*Greta*
Rany...poniedziałek ,a większość poniedziałków to szkoła. W szkole idzie mi dobrze. Mam w klasie jedną przyjaciółkę -Lisę. Lisa to kuzynka Wellingera ,który jest w tej samej klasie. Rzadko w niej bywa ,ale dzisiaj będzie. Na pewno będzie. Sezon jeszcze się nie zaczął ,więc będzie. Dzwoniłam do Julii kilka razy wczoraj ,ale nie odbierała. Może nie mogła albo jechała do Maxa i pewnie nie wzięła. A skoro mówimy o Maxie to jest chłopakiem Julii i mieszka w...zapomniałam gdzie. W sumie nawet mi nie mówiła ,ale Andi owszem ,ale nir mogę sobie za Chiny przypomnieć. No nie ważne. Jak dobrze ,że mój brat zawozi mnie do szkoły ,bo mym dzisiaj chyba nie doszła...

*Andi*
Jestem ciekawy czy Greta będzie. Julia miała mnie zawieść ,ale jeszcze nie wróciła. No cóż będę musiał sam się zawieść najwyraźniej. A może to i lepiej... Tak szczerze to moja siostrzyczka rewalacyjnym kierowcą nie jest ,powiem nie zbyt skromnie ,że ja jestem o wiele lepszy. W końcu facetem jestem. Załamanym facetem Andreas. Oj, Greto gdy byś wiedziała jak cię kocham ,gdybyś wiedziała to co ja to by wszystko wyglądało wszystko inaczej...

*Julia*
Obudziłam się ze  strasznym bólem głowy ,brzucha...w sumie to całego ciała. Coś mi z nosa kapie. To krew. Matko boska co się dzieje? Gdzie ja w ogóle jestem? No dobra. Fakty. Wszystko boli. Związane ręce i nogi. Wielkie pomieszczenie. Drewniany dach. Śmierdzi wilgocią i zdechlizną. Odrapane ściny. Gdzie ja do cholery jestem? O mam telefon w tylnej kieszeni. Tylko jak on się tam znalazł jak ja go tam nigdy nie noszę? No dobra ważniejsze ,że jest. Tylko do kogo zadzwonić. A raczej napisać ,bo mam darmowe SMS-y. Andi jest pierwszy na liście. Hmmm...co mu napisać?
'Andi pomóż. Drewniany dach. Wilgoć. Grzyb. Związana. Ręce. Nogi. Krew. Greta się domyśli. Julia "
Mam nadzieję ,że pójdzie do Grety ,bo on sam się nie domyśli.
-Oj ,Julio ,Julio ,Julio.
-Czego chcesz? Zostaw ich w spokoju?
-A może tak milej co?
-Dla ciebie? Nigdy. Jesteś zwykłym skurwielem. Rozumiesz?!
-Mówiłem milej! - poczułam silne uderzenie i ponownie mnie uderzył.
-Co ja lub Greta ci zrobiłyśmy? Co?!
-Wy? Stoicie na przeszkodzie.
-Jakiej przeszkodzie?!
-Stoicie Andreasowi na drodze do świetlanej kariery.
-A jak dostanie kontuzji?! Ją też wyeliminujesz?! Ciekawe jak.
-Oh Julio. Oni zaraz będą i dowiesz sję wtedy wszystkiego. Wszystkiego Julio...

*Andi*
W trakcie 4 lekcji dostałem wiadomość od Julii. Jak dobrze ,że z nią siedze na matmie. Jak dobrze. W sumie nie dobrze ,bo to co mi powiedziała nie wróży nic dobrego. Na przerwie zmyliśmy się. Musimy ją znaleść. Nie może jej się nic stać. Greta jest roztrzęsiona.
-Uratujemy ją.
-Nie odzywaj się do mnie!
-Dlaczego?
-Nie wiem czy pamiętasz ,ale my nie jesteśmy już razem.
-Ale ja musiałem kochanie...Ja musiałem.
-Ale jak to musiałeś?!
-To przeze mnie Julia ma kłopoty.
-Ja serio Wellinger muszę o tobie zapomnieć.
-Ja nigdy o tobie nie zapomnę.
-Ale z ciebie amant.
-Ale i tak wiem ,że kochasz tego amanta.
-Zamknij się wreszcie. Już jesteśmy. Ej, a to nie jest przypadkiem samochód...
-Tak to jego samochód kochanie...

                     ***************
Bumbumbumbumbum!!!

To mamy dramatyzm. Ale spokojnie w następnym rozdziale wszystko się wyjaśni. Nie martwicie się. Nikt nie zginie. Spokojnie.
Następny rozdział będzie do niedzieli,ale niczego nie obiecuję. 

Zapraszam do czytania!

GosiaczeK

P.S. CZYTASZ=KOMENTUJESZ!!

6 komentarzy:

  1. ALE Z CIEBIE MAŁPA!
    Jak można przerwać w TAKIM momencie?!
    Końcowy dialog Andiego i Grety mnie rozwalił.
    Hm...No dobra...To nie może być Schuster. Werner to zajebisty gość a nie jakiś psychopata!
    Okej. Niech Ci będzie. Krótki ale ułaskawiam Cię za tą cholerną uroczość Wellingera *o*
    Pozdrawiam i życzę weny
    Vida

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana.
    Następny będzie dłuższy. Obiecuję. Słodycz Welliego będzie chyba w każdym rozdziale.
    A co do tego psychopaty to jeszcze zobaczysz...
    A wena jest. Sporo jej jest. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego przerwałaś w takim momencie??? ^*^ Coraz bardziej lubię Andiego, ostatni dialog mistrzostwo :)
    Buziaki i wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię przerywać w takich momentach. :D
      Dziękuję i nawzajem :*

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak wszystko się potoczy i kogo to samochód :) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zapomniałam wspomnieć, że bardzo podoba mi się twoje tło!

      Usuń